Fodor besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een apparaat een defect vertoont, bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen pagina, om te zien of het probleem zo verholpen kan worden.


Als dit het probleem niet heeft verholpen, neem dan contact op met de dealer waarbij het product is gekocht. Houd de aankoopnota, het type apparaat en klachtomschrijving bij de hand.


Heeft het apparaat een defect? Dan kan het apparaat ter reparatie worden aangeboden bij de dealer waar het product is gekocht. Je kunt ook direct contact opnemen met ons servicecentrum in Rotterdam (NL).

 

Aanleveringen goederen

 

Electronic Repair Rotterdam 
Anthonetta Kuijlstraat 15
3066 GS te Rotterdam
Nederland


Maandag t/m vrijdag:
08.00 – 12.30 uur &
13.00 – 17.00 uur


Zaterdag en zondag:
gesloten
T: +31 (0)180 471 155
W: www.rijnmondeg.nl

 

 

Contact formulier

Bedankt voor het contact opnemen, we reageren zo snel mogelijk!